Фахівці Свалявської ДПІ розповідають, які сервісні послуги можна отримати через Електронний кабінет платника.
Податківці звертають увагу на те, що завдяки електронним сервісам ДПС можна не лише подати податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку через Електронний кабінет, але й надіслати заяви, отримати довідки, ознайомитись з корисною інформацією від податкової служби тощо.
У приватній частині, після ідентифікації особи за допомогою електронного цифрового підпису, платник може переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додатково програмного забезпечення.
Податківці розповіли, як правильно оформити електронний цифровий підпис, за допомогою якого можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні.
Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК).
За матеріалами Свалявської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області