Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Мукачівські податківці роз’яснюють платникам особливості Деклараційної кампанії – 2024

опубліковано 05 березня 2024 о 10:28

Працівники Мукачівської ДПІ проводять робочі зустрічі з платниками податків щодо декларування доходів за 2023 рік та інформують платників про можливості сервісів «Електронний кабінет платника» та «Моя податкова».

Податківці розповідають, що з 1 січня 2024 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у 2023 році. Так, до 1 травня 2024 року громадяни та фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, зобов’язані подати декларацію про свій майновий стан і доходи за 2023 рік. До 1 серпня 2024 року включно сплатити податкові зобов’язання.

У Мукачівській ДПІ також нагадують, що платники можуть скористатись правом на податкову знижку, повернувши частину понесення протягом звітнього року витрат (сплачених коштів), дозволених до включення до податкової знижки відповідно до п.166.3 ст.166 Податкового Кодексу України.

При цьому потрібно враховувати обмеження на нарахування податкової знижки:

- якщо до кінця податкового року, наступного за звітним, право на податкову знижку не використано, на наступні податкові роки таке право не переноситься;

- витрати мають бути підтверджені відповідними платіжними розрахунковими документами;

- загальна сума податкової знижки не може перевищувати суму річного доходу, нарахованого як заробітна плата;

- податкова знижка надається виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку (або має відмітку у паспорті про відмову від нього);

- податкова знижка по витратах на придбання акцій резидента Дія Сіті не може перевищувати суму річного доходу платника, отриманого у вигляді девідентів.

Також працівники органів ДПС надають допомогу у відправленні запитів платника ПДВ. Запит платника ПДВ, контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом 2-ох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру, який діє до внесення до Реєстру.

Такий витяг діє до внесення змін до реєстру платників податку на додану вартість.

Для отримання витягу платник ПДВ подає Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР (додаток 8 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Міністерством фінансів України від 14.11.2014 №1130).

Подати запит заявник може в один з таких способів:

- особисто платником ПДВ або через його законного представника,

- шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом),

- заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://cabinet/tax/gov/ua/login.

Запит подається до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податку.

Отримати витяг з реєстру ПДВ заявник може отримати особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану адресу при поданні заяви (рекомендованим листом) або електронною поштою чи на сайті https://cabinet/tax/gov/ua/login.

За матеріалами Мукачівської ДПІ 

ГУ ДПС у Закарпатській області