Під час надання адміністративних послуг фахівці ДПІ у місті Ужгороді інформують платників, що сьогодні електронні сервіси ДПС забезпечують дистанційне спілкування платників з податковою службою та значно спрощують отримання адміністративних послуг, довідок, подання звітності. Найбільш функціональним електронним сервісом ДПС є «Електронний кабінет платника», який є захищеним, персоналізованим та безпечним для суб’єктів господарювання і громадян.
Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Складається із двох функціональних частин:
- відкритої (загальнодоступна);
- приватної (особистий кабінет).
Усі користувачі без використання кваліфікованого електронного підпису мають доступ до відкритої частини Електронного кабінету. Робота у приватній частині електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС постійно удосконалює та розширює функціонал Електронного кабінету. Так, платники мають змогу:
- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;
- замовити облікову картку платника;
- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;
- подати звітність, заяву, запит та листуватись з органом ДПС;
- дізнатися про майнові податки та як сплати їх on-line,
- отримати довідку про відсутність заборгованості;
- зареєструватися платником ПДВ;
- перевірити свого бізнес-партнера;
- зареєструвати РРО чи програмний РРО;
- надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС та отримати Витяг щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення;
- доступ у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платника податків.
- подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок.
Податківці наголошують, що електронні сервіси від ДПС, зокрема Електронний кабінет – це покращення формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з представниками контролюючих органів.
За матеріалами ДПІ у місті Ужгороді
ГУ ДПС у Закарпатській області