Фахівці Свалявської ДПІ розповідають платникам про можливості «Електронного кабінету платника», зокрема про електронне листування з податковими органами.
Для цього в меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету необхідно заповнити всі запитувані реквізити.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС, автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Цей режим надає доступ до вхідної та вихідної кореспонденції користувача Електронного кабінету, зокрема до квитанцій щодо прийняття та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції надісланої користувачу електронного кабінету, а також надісланих користувачем документів ( крім податкової звітності і ПН/РК).
За матеріалами Свалявської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області