У Свалявському відділі обслуговування платників Мукачівської ДПІ роз’яснили особливості роботи комплаєнс-менеджерів у рамках нового проєкту «Територія високої податкової довіри».
Комплаєнс-менеджер стане надійним помічником для сумлінних платників податків. Протягом робочого дня він відповідатиме на запити щодо податкових ризиків та можливих коригувань, консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності, сповіщатиме про наближення термінів декларування та сплати податків.
Серед ключових функцій комплаєнс-менеджера – допомога у розробці персональних рішень щодо податкового планування та оцінка податкових наслідків господарських операцій. Це дозволить бізнесу ефективніше планувати свою діяльність та уникати потенційних ризиків.
Податківці наголошують, що платники самостійно обиратимуть зручний формат спілкування з комплаєнс-менеджером: швидкі усні консультації, листування електронною поштою, відеоконференції або комунікація через електронний кабінет.
Отримати персонального комплаєнс-менеджера зможуть платники податків, які відповідають критеріям добровільного дотримання податкового законодавства. Призначення менеджера відбудеться після включення платника до спеціального Переліку, перше формування якого заплановане на грудень 2024 року.
Детальніші консультації щодо роботи комплаєнс-менеджерів можна отримати у Свалявському відділі обслуговування платників або на офіційному вебпорталі ДПС України.
За матеріалами Свалявського відділу
обслуговування платників Мукачівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області