Працівники Берегівської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області днями провели зустріч з платником під час якої роз’яснили питання отримання адміністративної послуги, а саме довідки про сплату податкових зобов’язань таким платником податків – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання.
Отже, довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу довідки, за місцем податкового обліку у один із таких способів: безпосередньо або поштою, а також засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет платника», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua («Листування з ДПС»).
Форма заяви на отримання адміністративної послуги наведена у додатку до Порядку оформлення і видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за № 839/30707.
Одночасно із завою до контролюючого органу подається декларація про майновий стан і доходи за три останні звітні податкові періоди (у разі наявності невиконаного обов’язку з подання) та за звітний період поточного року (з початку поточного року до строку, на який припадає день подання такої декларації).
Платникам податків – резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання така довідка видається протягом 30 календарних днів.
Окрім того, при зустрічі було наголошено, що інформаційну картку адміністративної послуги, бланк та зразок заяви, що подається платником для отримання довідки розміщено у підрозділі «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність» субсайту ГУ ДПС у Закарпатській області.
За матеріалами Берегівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області