В Центрі обслуговування платників податків Мукачівської ДПІ фахівці надають інформацію з Державного реєстру фізичних осіб-платників податку про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору.
Працівники Мукачівської ДПІ регулярно надають консультації платникам податків та проводять тренінги щодо користування електронними сервісами ДПС, мобільним застосунком «Моя податкова» та Електронним кабінетом платника, зокрема про джерела отримання доходів, суми нарахованих та/або сплачених податків.
Порядок отримання відомостей з Державного реєстру визначено розділом Х Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженого наказом Мінфівну від 29.09.2017 року №822, згідно з яким відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається податковим органом за зверненням фізичної особи-платника податків (його представника) щодо отримання відомостей з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі.
Для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через представника до податкового органу за своєю податковою адресою або до будь-якого податкового органу, подає документ, що посвідчує особу та заявку за формою 10ДР. Представник додає до заявки за формою № 10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника та ксерокопію документа, що посвідчує особу довірителя.
Фізична особа-платник податків може отримати відомості з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору в один із таких способів:
-в паперовому вигляді-шляхом звернення особисто або через представника до податкового органу за своєю податковою адресою або до будь-якого податкового органу-відповідно до вимог розділу Х Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2027 №822 (із змінами);
-в електронному вигляді-шляхом надсилання запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору за допомогою інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Фізична особа-платник податків засобами Електронного кабінету може отримати у відповідь на запит відомості з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого, утриманого та сплаченого податку та військового збору в електронному вигляді, засвідчені кваліфікованою електронною печаткою ДПС.
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого податковим органом.
Інструкція щодо дій користувача для отримання такого електронного документу знаходиться на вебпорталі ДПС за адресою: http://tax.gov.ua у приватній частині Електронного кабінету розділі: Допомога-ЕК для громадян-Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
Також нагадуємо, що платники податків за отриманням адміністративних послуг, консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС можуть звернутися до фахівців ЦОП Мукачівської ДПІ.
За матеріалами Мукачівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області