Працівники Ужгородської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області надають консультації платникам податків з питань подання податкової звітності через електронні сервіси ДПС.
Під час заходу фахівці акцентують увагу, що подання звітності в електронному вигляді надає можливість скоротити час і витрати на подання звітності; мінімізувати помилки при заповненні декларації; при необхідності надати копії документів у додатку до декларації.
Запроваджені електронні сервіси від ДПС України зручні та доступні та завдяки ним можна сформувати, перевірити й надіслати до контролюючих органів податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки із бюджетом, дізнатися про строки сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Фахівці зауважують, що платник податків стає користувачем "Електронного кабінету платника" (http://cabinet.tax.gov.ua) та набуває право подавати звітність в електронній формі і вести листування засобами електронного зв'язку в електронній формі після проходження в Електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису. Єдиною підставою для відмови у проходженні електронної ідентифікації платника податків в Електронному кабінеті є недійсність кваліфікованого електронного підпису такого платника податків, у тому числі у зв'язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа.
Детальніше про листування з ДПС онлайн та подання заяви про бажання отримувати документи через «Електронний кабінет платника», читайте ТУТ.
За матеріалами Ужгородської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області