Під час чергової зустрічі з платниками податків працівники Міжгірського сектору обслуговування платників провели черговий тренінг на тему «Листування з контролюючими органами в електронному вигляді».
Податківці розповіли, що з метою підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами існує можливість здійснення листування в електронному вигляді через «Електронний кабінет платника». Для надсилання листів (запитів, звернень тощо) (далі – Лист) в електронному вигляді до контролюючих органів платник має можливість скористатись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (ЕК) (https://cabinet.tax.gov.ua ).
Алгоритм направлення Листів:
Крок 1: Увійти до приватної частини ЕК та вибрати меню «Листування з ДПС».
Крок 2: Сформувати Лист:
- обрати: регіон, в якому знаходиться контролюючий орган, контролюючий орган, тип документа, тематику звернення;
- заповнити короткий зміст Листа.
Крок 3:Завантажити Лист (прикріпити файл у форматі pdf розміром до 5 МБ).
Крок 4: Натиснути «Зберегти».
Крок 5: Підписати Лист за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крок 6: Натиснути «Відправити»
Інформація щодо отримання та реєстрації Листів міститься у режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Інформація щодо відправлених Листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Для здійснення листування з контролюючими органами через ЕК платнику необхідно надіслати заяву про бажання отримувати документи через ЕК за формою:
- J1391602 – для юридичних осіб,
- F1391602 – для фізичних осіб.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали таку заяву, здійснюється шляхом надіслання документа в ЕК з одночасним надісланням платнику на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання.
За матеріалами Міжгірського сектору обслуговування платників
Хустської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області