Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Начальниця Ужгородської ДПІ провела робочу зустріч з керівництвом Оноківської сільської ради

опубліковано 27 серпня 2025 о 16:55

Сьогодні відбулася робоча зустріч начальниці Ужгородської ДПІ Головного управління ДПС у Закарпатській області Марії Бадиди з керівництвом Оноківської сільської ради. Також участь у заході взяли фахівці Ужгородської ДПІ.

Під час зустрічі учасники обговорили питання щодо стану надходжень місцевих податків, проблемні аспекти адміністрування земельного податку з громадян та шляхи їх вирішення, можливості проведення звірок, порядку укладання та реєстрації договорів (угод) про користування земельними ділянками.

Податківці Ужгородської ДПІ надали роз'яснення щодо порядку подання заяви на проведення податкової звірки даних щодо плати за землю.

Платники плати за землю мають право письмово або в електронній формі засобами електронного зв'язку звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), для проведення звірки даних щодо:

– розміру площ та кількості земельних ділянок, земельних часток (паїв), що перебувають у власності та/або користуванні платника податку;

– права на користування пільгою зі сплати податку;

– розміру ставки земельного податку;

– нарахованої суми плати за землю.

Для подачі заяви можна скористатися сервісом «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС. Вхід до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету платника) здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки (у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю) які надсилають платнику. Податкове повідомлення-рішення формується за встановленою формою, разом із детальним розрахунком суми податку, інформацією про кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку.

Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення - рішення.

Податківці наголосили, що фізичні особи з використанням кваліфікованого електронного підпису мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через веб-портал ДПС.

 

За матеріалами Ужгородської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області