Фахівці Іршавського відділу обслуговування платників Хустської ДПІ регулярно проводять зустрічі з платниками податків – фізичними особами – підприємцями, представниками малого та середнього бізнесу, а також громадянами. Під час таких заходів учасникам надаються кваліфіковані роз’яснення щодо порядку застосування норм Податкового кодексу з якими стикаються платники на практиці.
Особливу увагу на зустрічах податківці приділяють використанню е-сервісів - «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова». Використання цих сервісів значно спрощує виконання податкових зобов’язань та допомагає уникнути помилок при сплаті податків і єдиного внеску.
Також податківці наголошують, що за допомогою Е-сервісів авторизовані користувачі мають можливість переглянути податкові повідомлення-рішення про суми нарахованих їм податкових зобов’язань щодо плати за землю або податку на нерухоме майно, перевіряти стан розрахунків з бюджетом і отримувати відомості про виплачені доходи, подати податкову декларацію на отримання податкової знижки, повідомити про зміни в облікових даних тощо.
Крім того звертають увагу громадян на погашення податкового боргу, правильності заповнення платіжних інструкцій платниками податків, обговорюються питання безбар’єрного доступу до послуг ДПС в рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року.
За матеріалами Іршавського відділу обслуговування платників податків
Хустської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області