Податківці Великоберезнянської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області продовжують проводити роз’яснювальну роботу для платників податків щодо переваг подання звітності в електронному вигляді та можливості «Електронного кабінету».
Зокрема, під час тренінгу із самозайнятою особою податківці поінформували про переваги електронної звітності перед традиційним методом подання звітів. Це й економія часу, і вибір зручного моменту для подання звітності, і наявність додаткових пріоритетів для усунення неточностей, і наявність додаткових можливостей програми (підказок, нагадувань, консультацій, автозаповнення звітності), і постійні оновлення, і оперативний контроль стану та якості звітування, а також автоматичне формування електронного архіву.
Для подання звітності в електронній формі платнику необхідно отримати електронні сертифікати в будь-якому з Акредитованих Центрів сертифікації ключів. Податковий орган надає цю послугу безкоштовно. Увійшовши на сайт АЦСК ІДД ДПС, платник податків отримає повну інформацію про те, що потрібно та як їх отримати.
Надалі треба вибрати програмне забезпечення, яке використовується для подання електронної звітності. Знадобиться спеціальна програма, яка дозволить підписувати електронними сертифікатами звітність або іншу документацію і відправляти до контролюючих органів. Державна податкова служба надає безкоштовне програмне забезпечення: «Електронний кабінет» і «Єдине вікно подання електронної звітності».
За матеріалами Великоберезнянської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області