Податківці Тячівської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області провели для суб’єктів господарювання практикум щодо актуальності, переваг подання звітності в електронному вигляді, функціоналу та можливостей «Електронного кабінету».
Податківці наголошують, що «Електронний кабінет» – персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціального встановленого клієнтського додатка. Сервіс дає можливість не лише подати звітність та різноманітну документацію, а ще й сплатити податки.
Для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» наразі є такі можливості:
- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.
Детальніше про можливості та переваги «Електронного кабінету» за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/.
За матеріалами Тячівської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області