У приміщенні Центру обслуговування платників ДПІ у м. Ужгороді податківці розповідають платникам про переваги електронних сервісів від ДПС та інші новації податкового законодавства. Зокрема, на зустрічах з громадянами йдеться про можливість застосування «Електронного кабінету» для подання податкової звітності.
Фахівці наголошують, що «Електронний кабінет» – персональне автоматизоване робоче місце платника, в якому працювати він може без використання спеціального встановленого клієнтського додатка. Сервіс дає можливість не лише подати звітність та різноманітну документацію, а ще й сплатити податки.
Для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» наразі є такі можливості:
- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.
Також податківці інформують платників про порядок подання повідомлення про прийом на роботу працівника в «Електронному кабінеті» та формування запиту про суму отриманих доходів.
Серед іншого платники дізнаються більше про новинку від ДПС – InfoTax. Цей сервіс працює через месенджери Telegram і Viber та надає інформацію про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків.
За матеріалами ДПІ у м. Ужгороді
ГУ ДПС у Закарпатській області