У разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків (прізвища, місця реєстрації тощо) фізичній особі необхідно подати заяву за ф. № 5ДР до податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи або до будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.
Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання чи перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія - необхідно пред’явити документ про реєстрацію місця проживання/перебування.
Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:
до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, видається за умови пред’явлення податковому органу, до якого подавалась Заява за ф. № 5ДР, паспорта з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документа (довідки) про реєстрацію місця проживання чи перебування.
Нагадуємо, що спілкуватися з Податковою службою та отримувати більше цікавої інформації можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot, на сторінках у мережі Facebook – https://www.facebook.com/TaxUkraine (сторінка ДПС України) та https://www.facebook.com/tax.zakarpatia (ДПС у Закарпатській області), а також на телеграм-каналі ДПС – https://t.me/tax_gov_ua.
ДПС у Закарпатській області