Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Хусті податківці інформували платників про можливості «Електронного кабінету» від ДПС

, опубліковано 06 грудня 2021 о 16:43

Фахівці Хустської ДПІ роз’яснюють фізичним особам новації податкового законодавства та відповідають на актуальні питання відвідувачів Центру обслуговування платників. Днями податківці інформували платників про подання звітності з використанням «Електронного кабінету платника», а саме щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

Увагу платиків, зокрема, звернули на те, що вiдповiдно до Порядку обміну електронними Документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зокрема, визначено, що платник (автор) створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначенi законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому виглядi, iз зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Після накладання КЕП платник здiйснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня.

Після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.

За результатами автоматизованої перевірки платнику надсилається перша квитанція протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, в іншому разі протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Якщо автору протягом встановленого строку пiсля вiдправки електронного документа не надiйшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.

Згідно з п. 9 розд. 1 Порядку не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, ЯКЩО iнше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком, формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органi електронного документа.

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою Ta часом прийняття (реєстрації) електронного Документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані першій квитанції (п. 11 розд. 11 Порядку).

Якщо платником (автором) надіслано до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), оригіналом вважається електронний документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку, встановленого законодавством для подання такого документа, за умови, що його було сформовано правильно та прийнято (зареєстровано), про що платнику надійшла друга квитанція про прийняття.

За матеріалами Хустської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області