Фахівці ДПІ у м. Ужгороді Головного управління ДПС у Закарпатській області продовжують інформувати платників про новації податкового законодавства та особливості функціонування електронних сервісів.
Зокрема, податківці інформують платників про можливість отримання адміністративних послуг, подання звітності, порядок подання повідомлення про прийом на роботу працівника, а також формування запиту про суму отриманих доходів за 2020 рік, використовуючи «Електронний кабінет».
Податківці зазначають, що наразі актуальною є можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг засобами електронного зв’язку, а саме через «Електронний кабінет платника».
«Електронний кабінет» працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
Відтак, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf.
Робота у приватній частині «Електронного кабінету» здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Засобами «Електронного кабінету» також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
- картки платника податків;
- відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Також за допомогою «Електронного кабінету» платники мають змогу отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).
Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
За матеріалами ДПІ у м. Ужгороді
ГУ ДПС у Закарпатській області