Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Воловецька ДПІ: особливості отримання електронної довірчої послуги та робота в Електронному кабінеті

, опубліковано 25 січня 2022 о 14:47

Фахівці Воловецької ДПІ провели робочу зустріч з платниками податків. Під час заходу податківці інформували платників щодо отримання електронних довірчих послуг від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС та роботи в «Електронному кабінеті».

Фахівці наголосили, що для підписання електронного документу необхідно мати особистий ключ та кваліфікований сертифікат.

Для отримання електронної довірчої послуги (далі ЕДП) необхідно заповнити реєстраційну картку відповідно до зразка та оформити необхідні документи за переліком, наведеним на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС acskidd.gov.ua (розділ “Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО” вкладка" Отримання ЕДП “.

Звернутися до відповідного пункту реєстрації за адресою вказаною на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС з оформленим належним чином комплектом документів та електронними носіями інформації.

У разі виникнення питань користувач електронних довірчих послуг має можливість надіслати лист на електронну поштову скриньку Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС inform@acskidd.gov.ua, зателефонувати до Контакт-центру ДПС за номером (044)284-00-10 або звернутись до пункту обслуговування у відповідному регіоні.

За матеріалами Воловецької ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області