Для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно:
ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;
підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація» обравши відповідну категорію (також можливо надати копії паспорта, виготовленого у формі ID-картки, та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»);
звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для отримання ЕДП.
ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів.
Детальніша інформація про отримання електронного цифрового підпису за посиланням: https://acskidd.gov.ua/fiz_osoba.
ДПС у Закарпатській області