Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:
увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервіси/Електронний кабінет);
натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;
у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;
у полі «Особистий ключ» використовуючи кнопку «Обрати» завантажити файл з ключем;
вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;
після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти».
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою Дія.Підпис необхідно:
увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервіси/Електронний кабінет);
натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;
натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;
у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».
ДПС у Закарпатській області