У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області нагадують, що задля якісної та оперативної комунікації з бізнес-асоціаціями і громадськістю на базі відомства працює Комунікаційна податкова платформа.
Ця платформа активізує співпрацю державного органу з платниками. Її завдання – діалог між податковою та представниками бізнес-спільноти й інститутами громадянського суспільства з метою оперативного надання відповідей на запити і звернення. Такий формат спілкування органів ДПС та бізнес-асоціацій є ефективним способом оперативного розгляду проблемних питань платників податків.
Звернення від представників бізнесу та громадськості приймаються на електронну скриньку zak.ikс@tax.gov.ua.
Також нагадуємо, що в Головному управлінні ДПС у Закарпатській області функціонують телефони «гарячих ліній» з різних питань оподаткування, зокрема з питань майнових податків, щодо застосування РРО/ПРРО, погашення податкового боргу, податкової знижки тощо.
В рамках Комунікаційної податкової платформи ви завжди отримаєте зворотній зв’язок та інформаційну підтримку.
ДПС у Закарпатській області