Працівниками ГУ ДПС у Закарпатській області з метою контролю за дотриманням вимог чинного законодавства суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним у травні – червні 2025 року проведено фактичні перевірки 2-х відомих мереж АЗС (АГЗС), що здійснюють діяльність на території Закарпатській області. Загалом було проведено 12 фактичних перевірок в ході яких досліджувались питання, зокрема, дотримання порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, у тому числі із забезпеченням можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, наявності ліцензій, дотримання роботодавцем трудового законодавства та інше.
Проведеними перевірками були встановлені наступні порушення:
- порушення порядку ведення обліку товарних запасів (паливо-мастильних матеріалів) за місцем їх реалізації – на 9 АЗС;
- порушення використання режиму попереднього програмування найменування кожного підакцизного товару із зазначенням коду УКТЗЕД, ціни товару та обліку його кількості – на 4-х АЗС;
- непроведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО та невидача відповідних розрахункових документів при продажу пального – на 2-х АЗС.
Так, за результатами проведених перевірок до суб’єктів господарювання за виявлені порушення, в установленому законом порядку, будуть застосовані штрафні (фінансові) санкції в розмірі 3 240,4 тис. грн.
Крім цього, матеріали перевірок, якими встановлено порушення ведення обліку товарних запасів (пального) за місцем їх реалізації будуть передані до відповідного підрозділу для розгляду та прийняття рішення щодо припинення дії ліцензій на право провадження відповідного виду господарської діяльності.
ДПС у Закарпатській області