8 вересня 2025 року Державна податкова служба України запустила новий сервіс – Офіси податкових консультантів, які вже розпочали роботу в 20 регіонах країни. Їхнє головне завдання – підвищення якості податкових послуг та забезпечення зручного, оперативного й фахового інформування платників податків.
- Уся робота організована таким чином, щоб сервіс був максимально доступним, зрозумілим і якісним для кожного, хто потребує консультації. Ми прагнемо, щоб як громадяни, так і бізнес відчували підтримку та могли оперативно отримати необхідні відповіді», – наголосив начальник Головного управління ДПС у Закарпатській області Сергій Туренок.
У Закарпатті від початку роботи фахівцями Офісу вже надано 204 консультацій. Найбільш поширені звернення стосувалися:
нарахування та сплати податків, зборів і ЄСВ;
погашення податкового боргу;
подання електронної звітності;
сплати майнових податків.
Принципи роботи Офісів податкових консультантів базуються на чотирьох основних засадах:
доступність – консультації є безоплатними та відкритими для всіх платників;
неупередженість – однаковий підхід до кожного без винятку;
конфіденційність – гарантія захисту та збереження інформації, отриманої під час консультацій;
якісний сервіс – фахові, обґрунтовані та зрозумілі відповіді.
Основними цінностями у роботі Офісів є увага, повага та довіра.
Завдання Офісу податкових консультантів полягають у наданні усних консультацій щодо застосування податкового законодавства та інших норм, контроль за якими здійснює ДПС; правильності складання та подання податкової звітності; інших питань, що потребують роз’яснення або вирішення у межах компетенції ДПС.
Відкриття Офісів податкових консультантів є новим кроком ДПС до прозорого, зручного та партнерського обслуговування платників податків.
У Закарпатті Офіс податкових консультантів працює за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2.
ДПС у Закарпатській області