Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На зустрічі з бізнесом – про податковий компроміс

, опубліковано 01 липня 2014 о 15:41

В Мукачівській ОДПІ ГУ Міндоходів у Закарпатській області відбулась зустріч начальника інспекції Романа Луника з представниками бізнесу на тему: «Новації податкового законодавства, електронні сервіси Міндоходів».

Керівник інспекції зазначив, що діалог з платниками податків є принциповою позицією Міндоходів, бо саме на результатах двосторонньої розмови базуються подальші кроки щодо покращення умов ведення бізнесу, спрощення процедури адміністрування платежів та наповнення бюджету. Зважаючи на складні умови ведення бізнесу в економічній та політичній ситуації, що склалась в країні, податкова система потребує змін. Податківці пропонують зменшити кількість податків, пільг та дозволів. Вже на сьогодні створено Державну фіскальну службу України, яка займатиметься питаннями податкової та митної політики. Винесено на громадське обговорення ряд важливих питань для бізнесу. Насамперед, це проект закону про податковий компроміс, який передбачає звільнення від відповідальності платників податків за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 січня 2014 року. Суб’єкт господарювання під час дії податкового компромісу за такі податкові періоди подає відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань та сплачує 15% суми заниженого зобов’язання. При цьому 85% такої суми вважається погашеною, штрафні санкції не застосовуються та пеня не нараховується. Скористатися таким правом можна протягом 60 днів з дня набрання чинності цим законом. Впровадження такої моделі компромісу між державою та платниками податків дозволить збільшити надходження коштів до бюджету.

Також фахівці інспекції повідомили, що змінено підходи до проведення контрольно-перевірочних заходів, скасовано вимоги обов’язкових донарахувань за наслідками перевірок. Запроваджено ризикоорієнтовану систему відбору до проведення документальних перевірок та ін.

Крім цього, в ході зустрічі проінформовано про переваги подання звітності в електронному вигляді, використання загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу «ЗІР», «Електронного кабінету платника податків» та функціонування сервісу «Пульс».

Зустріч пройшла в атмосфері взаєморозуміння та завершилася у форматі «запитання-відповіді».

За матеріалами Мукачівської ОДПІ

Головного управління Міндоходів у Закарпатській області