Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи із запитами на публічну інформацію, що надійшли протягом січня-квітня 2019 року

опубліковано 06 травня 2019 о 15:15

ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) ГУ ДФС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, протягом січня-квітня 2019 року до територіальних органів ГУ ДФС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 23 запити, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом січня- квітня 2019 року територіальними органами ГУ ДФС у Закарпатській області розглянуто запити від:

- громадян, фізичних осіб – 15 (або 65,2 % від загальної кількості запитів);

- від об'єднань громадян без статусу юридичної – 1 (або 4,3% від загальної кількості);

-від представників засобів масової інформації - 4 (або 17,4% від загальної кількості);

- від юридичних осіб 3 (або 8,7% від загальної кількості).

 

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію про суми нарахованого єдиного соціального внеску, податкового боргу, туристичного збору у розрізі міст, районів Закарпатської області та іншу податкову інформацію.

За результатами розгляду задоволено 12 запитів на отримання публічної інформації (або 52,2% від загальної кількості запитів), частково задоволено відповіді на 2 запити, по 8 запитам відмовлено у наданні інформації та 1 запит перенаправлено за належністю розпоряднику інформації.

 

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні  аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

-  правовими підставами;

-  визначенням понять;

-  формами;

-  строком розгляду;

-  змістом;

-  вимогами оформлення;

-  оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.