ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ
З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) ГУ ДФС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, протягом січня-травня 2019 року до територіальних органів ГУ ДФС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 29 запитів, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом січня- травня 2019 року територіальними органами ГУ ДФС у Закарпатській області розглянуто запити від:
- громадян, фізичних осіб – 20 (або 69 % від загальної кількості запитів);
- від об'єднань громадян без статусу юридичної – 1 (або 3,4% від загальної кількості);
- від представників засобів масової інформації - 4 (або 13,8% від загальної кількості);
- від юридичних осіб 4 (або 13,8% від загальної кількості).
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію про суми нарахованого єдиного соціального внеску, податкового боргу, туристичного збору у розрізі міст, районів Закарпатської області та іншу податкову інформацію.
За результатами розгляду задоволено 18 запитів на отримання публічної інформації (або 62,07% від загальної кількості запитів), частково задоволено відповіді на 2 запити, по 8 запитам відмовлено у наданні інформації та 1 запит перенаправлено за належністю розпоряднику інформації.
До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
- правовими підставами;
- визначенням понять;
- формами;
- строком розгляду;
- змістом;
- вимогами оформлення;
- оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.