ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ
З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) ГУ ДФС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, протягом січня-серпня 2019 року до територіальних органів ГУ ДФС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 54 запити, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом січня-серпня 2019 року територіальними органами ГУ ДФС у Закарпатській області розглянуто запити від:
- громадян, фізичних осіб – 28 (або 51,85 % від загальної кількості запитів);
- від об'єднань громадян без статусу юридичної – 1 (або 1,85% від загальної кількості);
- від представників засобів масової інформації - 7 (або 12,96% від загальної кількості);
- отримано від органів державної влади – 2 (або 3,7% від загальної кількості);
- від юридичних осіб - 16 (або 29,63% від загальної кількості).
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію про суми нарахованого єдиного податку, єдиного соціального внеску, кадрових питань, податкового боргу, туристичного збору у розрізі міст, районів Закарпатської області та іншу податкову інформацію.
За результатами розгляду задоволено 31 запит на отримання публічної інформації (або 56% від загальної кількості запитів), частково задоволено відповіді на 3 запити, по 13 запитам відмовлено у наданні інформації та 7 запитів перенаправлено за належністю розпоряднику інформації.
До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
правовими підставами;
визначенням понять;
формами;
строком розгляду;
змістом;
вимогами оформлення;
оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.