ЗАВАНТАЖИТИ ТЕКСТОВУ ВЕРСІЮ   
        З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) ГУ ДПС у Закарпатській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.   
        Так, протягом вересня 2019 року до територіальних органів ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшло 5 запитів, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.   
        В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону протягом звітного періоду територіальними органами ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:   
        - громадян, фізичних осіб – 2 (або 40 % від загальної кількості запитів);   
        - від представників засобів масової інформації – 2 (або 40% від загальної кількості);   
        - від юридичних осіб - 1 (або 20% від загальної кількості).   
        Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію про суми нарахованого податкового боргу, про доходи третіх осіб, висновки аналітичного дослідження та щодо господарської діяльності ФОП.   
        За результатами розгляду відмовлено у наданні інформації на всі запити, оскільки запитувана інформація не була публічною.   
        До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:   
        1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:   
        правовими підставами;   
        визначенням понять;   
        формами;   
        строком розгляду;   
        змістом;   
        вимогами оформлення;   
        оплатністю тощо.   
        2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.   
        3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.   
        4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.