Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня-листопада 2016 року

опубліковано 07 грудня 2016 о 10:57

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

за період з 01.01.2016 до 30.11.2016

Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників Закарпатська митниця ДФС здійснює системний аналіз звернень, що надходять від громадян.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС станом на 30.11.2016 року, складає 104 одиниці, з них: 93 заяви (89 %), 11 скарг (11 %), пропозицій не надходило.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що порушені у зверненнях питання стосувалися:

- працевлаштування в ДФС та його територіальних органах громадян - 21 звернення;

- питання фінансового забезпечення працівників (у т.ч. колишніх)10 звернень;

- надання благодійної допомоги – 3 звернення;

- питань митної політики45 звернень (у т.ч. щодо порушення митних правил, незаконного переміщення товарів та транспортних засобів – 18; митне оформлення ввезення (вивезення) транспортних засобів, відмови в митному оформленні – 17; митне оформлення ввезення (вивезення) товарів, відмови в митному оформленні – 2; сплати митних платежів – 2; інші питання – 6 (щодо обладнання пункту пропуску рентгенівськими сканерами, співпраці з суб’єктами ЗЕД, перетину кордону громадянами).

- дії чи бездіяльність центральних органів виконавчої влади11 скарг на дії посадових осіб митниці.

За викладеними у скаргах фактами робочою групою митниці проведено перевірку.

Станом на 30 листопада 2016 року 9 скарг розглянуто, заявникам надано вичерпні роз’яснення.

Фактів ненадання відповідей на скарги не зафіксовано.

Серед основних причин, що зумовили надходження скарг є небажання заявників сприймати вимоги законодавчих та нормативно-правових документів з питань митного контролю та митного оформлення, якщо це зачіпає їх фінансовий інтерес, неоднозначне сприйняття законної дій працівників митниці, направлених на боротьбу з митними правопорушеннями, та намагання громадян ухилитись від установленого порядку здійснення митного контролю й митного оформлення.

Інше - 14 звернень: щодо відкликання скарги, надісланої Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини – 1; щодо надання інформації про колишніх працівників – 3; про надання акту службового розслідування – 3; штатного розпису та положення про митний пост – 2; переважного права залишитись на роботі – 1; надання графіку роботи, посадової інструкції – 2; щодо розміщення споруд у пунктах пропуску – 1; щодо надходження міжнародного поштового відправлення – 1.

Проведений аналіз питань, порушених у письмових зверненнях громадян, свідчить про різноманітний характер причин для звернення, однак, найчастіше дописувачі зверталися із заявами про надання роз’яснень щодо митного оформлення ТЗ (протоколів про ПМП, карток відмови), щодо працевлаштування у митницю, питання фінансового забезпечення та інших питань, які виникають у посадових осіб митниці (у тому числі колишніх) при проходженні служби.

За статтю авторів звернень станом на 30.11.2016 року до митниці надійшли звернення від:

- чоловіків – 84 (82%);

- жінок – 18 (18%).

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 40 звернень (39%), дано роз’яснення – 59 (57%).

Фактів порушень посадовими особами Закарпатської митниці ДФС положень нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, не вирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції митниці, що призвело до звернення до органу вищого рівня, не виявлено.

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням затвердженого графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, який розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Станом на 30.11.2016 здійснено 2 особисті прийоми громадянина заступником начальника митниці.

Перешкоди в організації особистого прийому громадян за місцем розташування митниці та її структурних підрозділів відсутні. Організація особистого прийому здійснюється у відповідності до норм чинного законодавства.

При розгляді звернень громадян забезпечується дотримання порядку, який сприяє найбільш об’єктивному, якісному та оперативному їх вирішенню. Рішення, які приймаються за зверненнями, мотивовані й ґрунтуються на нормах законодавства, у встановленому порядку доводяться до відома кожного заявника. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян, та з метою удосконалення цього напрямку Закарпатською митницею ДФС проводиться системний аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного їх вирішення, та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.

Для попередження й недопущення зловживань та проявів корупційних діянь з боку посадових осіб митниці, у приміщеннях, де здійснюється митне оформлення товарів та інших предметів, на інформаційних стендах митниці зазначаються номери телефонів сервісного центру «Пульс» Державної фіскальної служби України, контактні телефони керівництва митниці для оперативного вирішення конфліктних ситуацій, оскарження неправомірних, на думку громадян, рішень та вимог посадових осіб митниці.