Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом 2016 року

опубліковано 10 січня 2017 о 15:23

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

за період з 01.01.2016 до 30.12.2016


Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників Закарпатська митниця ДФС здійснює системний аналіз звернень, що надходять від громадян.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС станом на 30.12.2016 року, складає 108 одиниць (на 7 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року), з них: 97 заяв (90 %), 11 скарг (10 %), пропозицій не надходило.

За статтю авторів звернень до митниці надійшли звернення від:

чоловіків – 86 (80 %);

жінок – 20 (18 %).

За суб’єктом звернень до Закарпатської митниці ДФС надійшло 105 індивідуальних та 3 колективних звернення.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що порушені у зверненнях питання стосувалися:

працевлаштування в Закарпатській митниці ДФС22 звернення;

питання фінансового забезпечення працівників (у т.ч. колишніх)10 звернень;

надання благодійної допомоги3 звернення;

питань митної політики - 46 звернень (у т.ч. щодо порушення митних правил, незаконного переміщення товарів та транспортних засобів - 19; митного оформлення транспортних засобів, відмови в митному оформленні - 19; митного оформлення товарів, відмови в митному оформленні - 2; сплати митних платежів - 2; інші питання – 6 (щодо обладнання пункту пропуску рентгенівськими сканерами, співпраці з суб’єктами ЗЕД, перетину кордону громадянами).

дії чи бездіяльність центральних органів виконавчої влади - 11 скарг на дії посадових осіб митниці.

інші питання3 звернення.

Проведений аналіз питань, порушених у письмових зверненнях громадян, свідчить про різноманітний характер причин для звернення. Однак, найчастіше (22 письмових звернення) дописувачі зверталися із заявами щодо працевлаштування у митницю. Наступною за чисельністю є група кореспондентів, які зверталися з питань митного оформлення (ввезення/вивезення) транспортних засобів надання карток відмови у митному оформленні (19 письмових звернень) а також з питань запровадження протоколів про порушення митних правил (19 звернень). Актуальним є питання фінансового забезпечення, які виникають у посадових осіб митниці (у тому числі колишніх) при проходженні служби (10 письмових звернень).

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 44 звернень, дано роз’яснення – 63. Відповіді на звернення надані вчасно без порушення термінів.

Фактів порушень посадовими особами Закарпатської митниці ДФС положень нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, не вирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції митниці, що призвело до звернення до органу вищого рівня, не виявлено.

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням затвердженого Графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, затвердженого начальником Закарпатської митниці ДФС 02.06.2016р., який розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративних приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Станом на 30.12.2016 проведено 2 особисті прийоми громадян заступником начальника митниці, 1 особистий прийом начальником митного посту «Тиса» та 2 - начальником відділу по роботі з персоналом. За результатами проведення особистого прийому громадян вирішено позитивно одне питання та надано 4 роз’яснення.

Перешкоди в організації особистого прийому громадян за місцем розташування митниці та її структурних підрозділів відсутні. Організація особистого прийому здійснюється у відповідності до норм чинного законодавства.

Для попередження й недопущення зловживань та проявів корупційних діянь з боку посадових осіб митниці, у приміщеннях, де здійснюється митне оформлення товарів та інших предметів, на інформаційних стендах митниці зазначаються номери телефонів сервісного центру «Пульс» Державної фіскальної служби України, контактні телефони керівництва митниці для оперативного вирішення конфліктних ситуацій, оскарження неправомірних, на думку громадян, рішень та вимог посадових осіб митниці.