Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня - березня 2017 року

опубліковано 05 квітня 2017 о 10:00

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

протягом січня - березня 2017 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна  його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників Закарпатська митниця ДФС здійснює системний аналіз звернень, що надходять від громадян.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС станом на 31.03.2017 року, складає 33 одиниці (як і в   аналогічному періоді минулого року),  з них:  27 заяв (82 %),  6 скарг (18 %),  пропозицій не надходило. 

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що порушені у зверненнях питання стосувалися:

працевлаштування Закарпатській митниці ДФС6 звернень;

питань поновлення на роботі колишніх працівників2 звернення;

питань митної політики18 звернень (у т.ч. щодо порушення митних правил (незаконного переміщення товарів та транспортних засобів) – 6; митного оформлення (ввезення/вивезення) транспортних засобів - 7; митного оформлення (ввезення/вивезення) товарів, відмова у митному оформленні – 4;

інші питання  – 1);

діяльності центральних органів виконавчої влади6 скарг на дії посадових осіб митниці.

Жодне повідомлення (скарга) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці не знайшла свого підтвердження. Станом на 31.03.2017 року здійснюється розгляд 1 скарги (надійшла у березні).

За результатами розгляду скаржникам надано вичерпні роз’яснення.

Проведений аналіз питань, порушених у письмових зверненнях громадян, свідчить про різноманітний характер причин для звернення. Однак, найчастіше (8 письмових звернень) дописувачі зверталися із заявами щодо працевлаштування  (поновлення на роботі) у митниці громадян,   митного оформлення ввезення (вивезення) транспортних засобів – 7 звернень, порушення митних правил (незаконного переміщення товарів та транспортних засобів) – 6 звернень,  а також інших питань які виникають у громадян при перетині митного кордону.

За статтю авторів звернень станом на 31.03.2017 року до митниці надійшли звернення від:

чоловіків – 20 (60 %);

жінок –  13  ( 40 %).

Прослідковується збільшення звернень осіб жіночої статі в порівняні з аналогічним періодом минулого року (27  - звернень чоловіків і 7 - жінок).

Станом на  31.03.2017р до Закарпатської митниці ДФС надійшло  1 повторне звернення, дублетні, неодноразові звернення не надходили.

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 9 звернень, дано роз’яснення – 21, повернуто адресату 1  звернення  відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», 1 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”,

1 звернення знаходиться на виконанні у структурному підрозділі митниці.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням тимчасового графіку особистого прийому громадян керівництвом Закарпатської  митниці ДФС та графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської  митниці ДФС, які розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Станом на 31.03.2017  проведено 1 особистий прийом заступником начальника митниці.  На особистому прийому розглядалося питання ввезення культурних цінностей на митну територію України згідно митного законодавства України та  законодавчої бази країн - членів ЄС.