Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня-квітня 2017 року

опубліковано 05 травня 2017 о 16:10

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

протягом січня - квітня 2017 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників Закарпатська митниця ДФС здійснює системний аналіз звернень, що надходять від громадян.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС станом на 30.04.2017 року, складає 37 одиниць (на 9 звернень менше ніж за аналогічний періоді минулого року), з них: 31 заява (84 %), 6 скарг (16 %), пропозицій не надходило.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що порушені у зверненнях питання стосувалися:

працевлаштування в Закарпатській митниці ДФС7 звернень;

поновлення на роботі колишніх працівників2 звернення;

питань митної політики22 звернення (у т.ч. щодо порушення митних правил (незаконного переміщення товарів та транспортних засобів) – 8; митного оформлення (ввезення/вивезення) транспортних засобів - 8; митного оформлення (ввезення/вивезення) товарів, відмови у митному оформленні – 4; інших питань – 1);

діяльності центральних органів виконавчої влади6 скарг на дії посадових осіб митниці.

Жодне повідомлення (скарга) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці не знайшла свого підтвердження. За результатами розгляду скаржникам надано вичерпні роз’яснення.

За статтю авторів звернень станом на 30.04.2017 року до митниці надійшли звернення від:

чоловіків – 23 (62 %);

жінок – 14 ( 38 %).

Прослідковується збільшення звернень осіб жіночої статі в порівняні з аналогічним періодом минулого року (41 - чоловіків і 10 - жінок).

Протягом січня-квітня 2017 року до Закарпатської митниці ДФС надійшло 1 повторне звернення, дублетні, неодноразові звернення не надходили.

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 10 звернень, дано роз’яснення – 23, повернуто адресату 1 звернення відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», 1 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”,

2 звернення знаходяться на виконанні.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням тимчасового графіку особистого прийому громадян керівництвом Закарпатської митниці ДФС та графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, які розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Станом на 30.04.2017 проведено 1 особистий прийом заступником начальника митниці. На особистому прийому розглядалося питання ввезення культурних цінностей на митну територію України згідно митного законодавства України та законодавчої бази країн - членів ЄС.