Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом січня-червня 2017 року

, опубліковано 07 липня 2017 о 11:20

Організація роботи зі зверненнями громадян у січні-червні 2017 року

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області  надійшло 120 письмових звернень громадян, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року (118), з них: 120 заяв (100 %), 0 скарг, 0 пропозицій.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися  інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності,  відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків та інші питання, що належать до компетенції ДФС.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій за період січень-червень 2017 року не надходили.

У минулому році кількість таких скарг становила 3 одиниці.

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшли 3 повторні та 3 колективні звернення від 15 громадян. У відповідному періоді минулого року кількість таких звернень становила по 2 звернення відповідно.

Неодноразові, дуплетні, масові  звернення громадян не надходили.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-червня 2017 року не надходило.

Проведення особистого прийому громадян у січні-червні 2017 року

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року здійснено 11 прийомів за зверненнями громадян що на 16 прийомів менше, ніж за відповідний період 2016 року (27), з них: 11 заяв (100%), 0 скарг, 0 пропозицій.

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової політики, а саме загальнодержавних податків та проведення контрольно-перевірочної роботи.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-червня 2017 року не надходило.