Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня - липня 2017 року

опубліковано 02 серпня 2017 о 15:19

 

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

протягом січня - липня 2017 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна  його обґрунтована  проблема не залишилась поза увагою.

З початку року до Закарпатської митниці ДФС надійшло 50 письмових звернень від громадян (на 28 звернень менше ніж в аналогічному періоді минулого року),  з них: 42 заяви (90%), 7 скарг (8%), 1 пропозиція (2%). 

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що порушені у зверненнях питання стосувалися:

працевлаштування в ДФС та його територіальні органи громадян – 9 звернень;

питань поновлення на роботі колишніх працівників – 4 звернення;

питань митної політики – 30 звернення (у т.ч. щодо порушення митних правил (незаконного переміщення товарів та транспортних засобів; митного оформлення (ввезення/вивезення) транспортних засобів; митного оформлення (ввезення/вивезення) товарів, відмова у митному оформленні;

діяльності центральних органів виконавчої влади7 скарг на дії посадових осіб митниці:

Жодне повідомлення (скарга) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці не знайшла свого підтвердження. За результатами розгляду скаржникам надано вичерпні роз’яснення.

За статтю авторів звернень до митниці надійшли звернення від:

чоловіків – 34 (70%);

жінок – 17 (30%).

Протягом першого півріччя 2017 року до Закарпатської митниці ДФС надійшло 1 повторне звернення, 1 колективне звернення, 1пропозиція, дублетні, неодноразові звернення не надходили.

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно 15 звернень, дано роз’яснення – 31, повернуто адресату 1 звернення, відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", 2 звернення знаходяться на виконанні.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням тимчасового графіку особистого прийому громадян керівництвом Закарпатської  митниці ДФС та графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської  митниці ДФС, які розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Станом на 31.07.2017 проведено 1 особистий прийом  заступником начальника митниці. На особистому прийому розглядалося питання ввезення культурних цінностей на митну територію України згідно митного законодавства України та законодавчої бази країн - членів ЄС.