Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом січня-грудня 2017 року

опубліковано 04 січня 2018 о 11:27

Аналітична довідка про роботу

Головного управління ДФС у Закарпатській області

протягом січня-грудня 2017 року

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області  надійшло 284 письмових звернень громадян, що на 16 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року (268), з них: 284 заяв (100 %), 0 скарг, 0 пропозицій.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися  інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності,  відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю та інші питання, що належать до компетенції ДФС

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій за період січень-грудень 2017 року не надходили.

У минулому році кількість таких скарг становила 3 одиниці.

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшли 11 анонімних звернень, 18 повторних та 6 колективних звернень від 30 громадян. У відповідному періоді минулого року кількість таких звернень становила: 19 анонімних звернень,  2 повторних звернення та 6 колективних від 53 громадян.

Неодноразові, дуплетні, масові  звернення громадян не надходили.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-грудня 2017 року не надходило.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року здійснено 40 прийомів за зверненнями громадян що на 4 прийоми менше, ніж за відповідний період 2016 року (44), з них: 40 заяв (100%), 0 скарг, 0 пропозицій.

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової політики, а саме загальнодержавних податків та проведення контрольно-перевірочної роботи.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-грудня 2017 року не надходило.

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи

ІV. Додаткові заходи

З початку року Головним управлінням ДФС у Закарпатській області проведено 23 "гарячих" телефонних ліній з питань звернень громадян. Під час прямої телефонної лінії надійшло 74 дзвінки, що належали до компетенції органів ДФС.

Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися порядку подання звернень до органів ДФС, надання роз’яснень адміністрування податків та зборів. За результатами проведених прямих телефонних ліній  надано усні роз’яснення.

Крім того, проведено 20 семінарів, 25 зустрічей із новоствореними платниками, на яких були також винесені питання, що стосувалися роз’яснення законодавчих норм з питань звернень громадян. 

Також у січні-грудні 2017 року на апаратних нарадах було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз причин надходження та результати  розгляду звернень громадян.

Щомісячно управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Закарпатській області передаються службові записки відділу організації роботи для висвітлення у ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.