Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом січня-грудня 2018 року

опубліковано 08 січня 2019 о 11:51

Аналітична довідка про роботу

Головного управління ДФС у Закарпатській області

протягом 2018 року (IV квартал)

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатської області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 338 письмових звернень громадян, що на 23 звернення менше ніж за відповідний період 2017 року (361), з них: 310 заяв (91,71%), 28 cкарг (8,3 %), 0 пропозицій (%).

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися податкової та митної політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи, митного оформлення товарів та транспортних засобів.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

За 12 місяців 2018 року до ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 28 скарг.

За результатами розгляду скарг на недоліки у роботі територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій, скарг на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та скарг на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій жодна зі скарг не підтвердились.

Відповіді на скарги, надані без порушенням термінів.

Повторні звернення громадян

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 6 повторних звернень громадян.

Причини, які спонукали громадян звернутися до ДФС повторно, стосуються неправильного оформлення первинних звернень відповідно до статті 5 Закону України „Про звернення громадян”.

Неодноразові звернення громадян

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС неодноразові звернення громадян не надходили.

Колективні звернення громадян

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 4 колективних звернення від 49 громадян, що відповідає кількості за відповідний період 2017року.

Питома вага колективних звернень складає 1,53%.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-вересня 2018 року не надходило.

Також, отримано 1 (0,3%) звернення від багатодітної сім‘ї, 3 (0,89%) звернення від інвалідів І групи, 2 (0,59%) звернення від інваліду ІІ групи та 2 (0,59%) звернення від інваліда ІІІ групи

Тематика звернень – ухилення від сплати податків громадянами, що здійснюють підприємницьку діяльність, оскарження постанови Закарпатської митниці ДФС та інші.

Звернення розглянуто в терміни, встановлені законодавством. За результатами розгляду звернення вирішено позитивно.

Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами

структурних підрозділів органів ДФС

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року здійснено 47 прийомів за зверненнями громадян, що на 7 звернень більше ніж за відповідний період  2017 року (40), з них: заяв 47 (100%), 0 скарг, 0 пропозицій .

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової та митної політики.

Скарги, заявлені на особистому прийомі, відсутні.

Повторні, неодноразові, колективні звернення громадян на особистому прийомі відсутні.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-червня 2018 року не надходило.

Додаткові заходи

З початку року Головним управлінням ДФС у Закарпатській області проведено 62 „гарячих” телефонних ліній з питань звернень громадян. Під час прямої телефонної лінії надійшло 206 дзвінків, що належали до компетенції органів ДФС.

Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися порядку подання звернень до органів ДФС, надання роз’яснень адміністрування податків та зборів. За результатами проведених прямих телефонних ліній надано усні роз’яснення.

Крім того, проведено 6 зустрічей із новоствореними платниками, на яких були також винесені питання, що стосувалися роз’яснення законодавчих норм з питань звернень громадян.

Також у січні-грудні 2018 року на апаратних нарадах було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз причин надходження та результати розгляду звернень громадян.