Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС протягом І кварталу 2019 року

опубліковано 04 квітня 2019 о 16:03

Аналітична довідка про роботу

Головного управління ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС

протягом І кварталу 2019 року

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатської області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 97 письмових звернень громадян, що на 10 звернень більше ніж за відповідний період 2018 року (87), з них: 83 заяви (85,57%), 14 cкарг (14,43 %), 0 пропозицій (%).

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися податкової та митної політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи, митного оформлення товарів та транспортних засобів.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

За 3 місяці 2019 року до Закарпатської митниці ДФС надійшло 14 скарг.

Порівняно з минулим роком кількість скарг збільшилась на 3 одиниці. За результатами розгляду скарг на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та скарг на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій жодна зі скарг не підтвердились. Відповіді на всі скарги надані без порушення терміну.

Усього розглянуто 13 скарг, на всі скарги дано роз’яснення, 1 скарга знаходиться на розгляді. Факти ненадання відповідей на скарги не зафіксовано.

Повторні звернення громадян

З початку року надійшло 1 повторне звернення (скарга), що на 1 звернення більше ніж за відповідний період у 2018 році. Повторне звернення не знайшло свого підтвердження, тому не було виявлено фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян».

Неодноразові звернення громадян

З початку року до  ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС неодноразові звернення громадян не надходили.

Колективні звернення громадян

З початку року до  ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 2 колективних звернення від 25 громадян, що на 2 більше, ніж за відповідний період 2018 року.

Питома вага колективних звернень складає 2,06%.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-березня 2019 року не надходило.

Тематика звернень – ухилення від сплати податків громадянами, що здійснюють підприємницьку діяльність, оскарження постанови Закарпатської митниці ДФС та інші.

Звернення розглянуто в терміни, встановлені законодавством. За результатами розгляду звернення вирішено позитивно.

Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДФС

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.
З початку року здійснено 13 прийомів за зверненнями громадян, що на 2 звернення більше ніж за відповідний період 2018 року (11), з них:

заяв 13 (100%), 0 скарг ,0 пропозицій .

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової та митної політики.

Скарги, заявлені на особистому прийомі, відсутні.

Повторні, неодноразові, колективні звернення громадян на особистому прийомі відсутні.
Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-березня 2019 року не надходило.

Додаткові заходи

З початку року Головним управлінням ДФС у Закарпатській області систематично проводяться зустрічі з платниками, під час яких постійно надаються роз’яснення адміністрування податків та зборів, порушуються питання законодавчих норм щодо звернень громадян. Крім того, протягом звітного періоду було проведено зустрічі із новоствореними платниками, на яких були також винесені аналогічні питання.

Також у січні-березні 2019 року було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз причин надходження та результати розгляду звернень громадян.

Щомісячно управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Закарпатській області передаються службові записки відділу організації роботи для висвітлення у ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.

З метою своєчасного інформування громадян з актуальних питань митної справи, роз’яснення чинного законодавства, до Головного управління ДФС у Закарпатській області керівництвом митниці систематично направляються відповідні матеріали (у тому числі інформація про розглянуті Закарпатською митницею ДФС звернення громадян та запитів на публічну інформацію тощо) для оприлюднення на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.