Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2020 по 31.12.2020 року

опубліковано 12 січня 2021 о 15:59

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

ГУ ДПС у Закарпатській області приділяє особливу увагу організації роботи зі зверненнями громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

За звітний період ГУ ДПС у Закарпатської області надійшло 139 письмових звернень громадян, з них: 139 заяв (100%), 0 скарг (0%), 0 пропозицій (0%).

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися податкової політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, а також консультацій з питань податкового законодавства.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

За період роботи ГУ ДПС у Закарпатській області скарги не надходили.

Повторні звернення громадян.

З 1 січня 2020 року повторні звернення не надходили.

Неодноразові, дублетні звернення громадян.

У звітному періоді до ГУ не надійшло жодного неодноразового звернення.

Колективні звернення громадян.

За січень-грудень 2020 року до ГУ ДПС у Закарпатській області надійшли 2 колективні звернення. Тематика звернень стосувалася інформування про ухилення від сплати податків.

Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС.

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДПС області здійснюється в громадських приймальнях згідно графіку.

За звітний період здійснено 10 особистих прийомів в.о. заступника начальника ГУ ДПС у Закарпатській області та керівниками структурних підрозділів. Питання, які порушувалися на прийомі стосувалися консультування з питань податкового законодавства.
З початку року до ГУ ДПС у Закарпатській області скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистих прийомах не надходило.

Додаткові заходи

З 1 січня 2020 року Головним управлінням ДПС у Закарпатській області систематично проводяться зустрічі з платниками, під час яких постійно надаються роз’яснення адміністрування податків та зборів, порушуються питання законодавчих норм щодо звернень громадян. Крім того, протягом звітного періоду було проведено зустрічі із новоствореними платниками по аналогічним питанням.

Також у звітний період 2020 року було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз результатів розгляду звернень громадян.

Інформація щодо розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Закарпатській області оприлюднюється у ЗМІ та субсайті територіальних органів ДПС у Закарпатській області.