Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2021 по 31.03.2021 року

опубліковано 08 квітня 2021 о 15:20

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

ГУ ДПС у Закарпатській області приділяє особливу увагу організації роботи зі зверненнями громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна  його обґрунтована  проблема не залишилась поза увагою.

За звітний період  до ГУ ДПС у Закарпатської області надійшло  39 письмових звернень  громадян, з них: 38 заяв (97 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (3 %).

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися  податкової політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків,  а також консультацій з питань податкового законодавства.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

За період роботи до ГУ ДПС у Закарпатській області скарги не надходили.

Повторні звернення громадян.

З 1 січня 2021 року повторні звернення не надходили.

Неодноразові, дублетні звернення громадян.

У звітному періоді до ГУ не надійшло жодного неодноразового звернення.

Колективні звернення громадян.

За січень-березень 2021 року до ГУ ДПС у Закарпатській області колективних звернень не надходило.

Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДПС області здійснюється в громадських приймальнях згідно графіку.

За звітний період здійснено 2 особистих прийоми заступником начальника ГУ ДПС у Закарпатській області та керівниками структурних підрозділів. Питання, які порушувалися на прийомі стосувалися консультування з питань податкового законодавства, а саме блокування податкових накладних та податкового боргу.  

З початку року до ГУ ДПС у Закарпатській області скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистих прийомах не надходило.

Додаткові заходи

З 1 січня 2021 року Головним управлінням ДПС у Закарпатській області систематично проводяться зустрічі з платниками, під час яких постійно  надаються роз’яснення адміністрування податків та зборів, порушуються питання законодавчих норм щодо звернень громадян.

Також у звітний період 2021 року було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз  результатів розгляду звернень громадян.

Інформація щодо розгляду звернень громадян органами ДПС Закарпатської області оприлюднюється у ЗМІ та субсайті територіальних органів ДПС у Закарпатській області.