Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області за період з 01.01.2021 по 30.09.2021

опубліковано 12 жовтня 2021 о 15:51

За період з 01.01.2021 по 30.09.2021 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 130 звернень громадян, з них: 129 заяв (99 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (1 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:

загальнодержавні податки – 5,35 %;

місцеві податки – 5,35 %;

інформування про ухилення від сплати податків – 42 %;

інші питання податкової політики – 32,14 %;

з інших питань, крім податкової політики – 15,16 %.

Показники розгляду звернень громадян:

Вирішено позитивно – 26,86 %;

Дано роз’яснення – 47,76 %;

Відмовлено у задоволенні – 0,75 %;

Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,50 %;

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 12,69 %;

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 5,22 %;

Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 5,22 %.