За період з 01.01.2021 по 30.09.2021 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 130 звернень громадян, з них: 129 заяв (99 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (1 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 5,35 %;
місцеві податки – 5,35 %;
інформування про ухилення від сплати податків – 42 %;
інші питання податкової політики – 32,14 %;
з інших питань, крім податкової політики – 15,16 %.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 26,86 %;
Дано роз’яснення – 47,76 %;
Відмовлено у задоволенні – 0,75 %;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,50 %;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 12,69 %;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 5,22 %;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 5,22 %.