Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області за період з 01.01.2021 по 31.12.2021

опубліковано 17 січня 2022 о 10:10

За період з 01.01.2021 по 30.12.2021 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 177 звернень громадян, з них: 176 заяв (99 %), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (1 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:

загальнодержавні податки – 3,95 %;

місцеві податки – 7,35 %;

інформування про ухилення від сплати податків – 32,2 %;

інші питання податкової політики –  42,94 %;

з інших питань, крім податкової політики – 13,56 %.

Показники розгляду звернень громадян:

Вирішено позитивно – 28,3 %;

Дано роз’яснення – 48,6 %;

Відмовлено у задоволенні – 1,13 %;

Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,70 %;

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 13,56 %;

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 6,21 %;

Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 0,5 %.