За період з 01.01.2022 по 31.12.2022 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 649 звернень громадян, з них: 648 заяв (99,99%), 0 скарг (0 %), 1 пропозиція (0,001%).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 1,4%;
місцеві податки –79,2%;
інформування про ухилення від сплати податків – 6,9%;
інші питання податкової політики – 4,5%;
з інших питань, крім податкової політики – 8%.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 81,1%;
Дано роз’яснення – 10,7%;
Відмовлено у задоволенні – 0%;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,6%;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 3,3%;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»– 1,2%;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 3,1%.