Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області за період з 01.01.2022 по 30.09.2022

опубліковано 21 жовтня 2022 о 10:24

За період з 01.01.2022 по 30.09.2022 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 200 звернень громадян, з них: 257 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:

загальнодержавні податки – 3,5 %;

місцеві податки –53,7 %;

інформування про ухилення від сплати податків – 14%;

інші питання податкової політики – 9,7 %;

з інших питань, крім податкової політики – 19,1 %.

Показники розгляду звернень громадян:

Вирішено позитивно – 65,3%;

Дано роз’яснення – 18,3 %;

Відмовлено у задоволенні – 0 %;

Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,6%;

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 8,2 %;

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»– 2,3 %;

Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 11 шт.