За період з 01.01.2022 по 30.09.2022 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 200 звернень громадян, з них: 257 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 3,5 %;
місцеві податки –53,7 %;
інформування про ухилення від сплати податків – 14%;
інші питання податкової політики – 9,7 %;
з інших питань, крім податкової політики – 19,1 %.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 65,3%;
Дано роз’яснення – 18,3 %;
Відмовлено у задоволенні – 0 %;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,6%;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 8,2 %;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»– 2,3 %;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 11 шт.