За період з 01.01.2023 по 31.12.2023 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 702 звернення громадян, з них: 702 заява (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 2,84%;
місцеві податки –79,6%;
інформування про ухилення від сплати податків –8%;
інші питання податкової політики –9,82%;
з інших питань, крім податкової політики – 0,28%.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 84,04%;
Дано роз’яснення –10,40%;
Відмовлено у задоволенні – 0,15%;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» –1,56%;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» –1,85%;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 2%.