За період з 01.01.2024 по 31.03.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 72 звернення громадян, з них: 72 заява (100%), 0 скарг (0%), 0 пропозицій (0%). 
    Структура показників за тематикою надходжень звернень:       
    загальнодержавні податки – 0%;  
    місцеві податки – 52,78%; 
    інформування про ухилення від сплати податків – 23,61%;  
    інші питання податкової політики – 23,61%; 
    з інших питань, крім податкової політики – 0%.  
    Показники розгляду звернень громадян: 
    Вирішено позитивно – 73,62%; 
    Дано роз’яснення – 12,5%; 
    Відмовлено у задоволенні – 0%; 
    Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%; 
    Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,56%; 
    Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,38%; 
    Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 12,5%.