За період з 01.01.2024 по 31.03.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 72 звернення громадян, з них: 72 заява (100%), 0 скарг (0%), 0 пропозицій (0%).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 0%;
місцеві податки – 52,78%;
інформування про ухилення від сплати податків – 23,61%;
інші питання податкової політики – 23,61%;
з інших питань, крім податкової політики – 0%.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 73,62%;
Дано роз’яснення – 12,5%;
Відмовлено у задоволенні – 0%;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%;
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,56%;
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,38%;
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 12,5%.