Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2024 по 31.03.2024

опубліковано 03 квітня 2024 о 16:06

За період з 01.01.2024 по 31.03.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 72 звернення громадян, з них: 72 заява (100%), 0 скарг (0%), 0 пропозицій (0%).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:      

загальнодержавні податки – 0%; 

місцеві податки – 52,78%;

інформування про ухилення від сплати податків – 23,61%; 

інші питання податкової політики – 23,61%;

з інших питань, крім податкової політики – 0%. 

Показники розгляду звернень громадян:

Вирішено позитивно – 73,62%;

Дано роз’яснення – 12,5%;

Відмовлено у задоволенні – 0%;

Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%;

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,56%;

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 1,38%;

Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 12,5%.