За період з 01.01.2025 по 30.09.2025 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 222 звернення громадян, з них: 222 заяви (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
– загальнодержавні податки – 13 (або 5,86 % від загальної кількості звернень);
– місцеві податки – 31 (або 13,96 % від загальної кількості звернень);
– інформування про ухилення від сплати податків – 66 (або 29,73 % від загальної кількості звернень);
– контрольно-перевірочна робота (в т.ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) – 65 (або 29,28 % від загальної кількості звернень);
– інші питання податкової політики – 28 (або 12,61 % від загальної кількості звернень);
– єдиний соціальний внесок – 19 (або 8,56 % від загальної кількості звернень).
Показники розгляду звернень громадян:
– Вирішено позитивно – 115 (або 51,80 % від загальної кількості звернень);
– Дано роз’яснення – 30 (або 13,51 % від загальної кількості звернень);
– Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 12 (або 5,41 % від загальної кількості звернень);
– Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 6 (або 2,70 % від загальної кількості звернень);
– Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 44 (або 19,82 % від загальної кількості звернень);
– Звернення, що знаходяться на виконанні 15 (термін виконання не настав) – (або 6,76 % від загальної кількості звернень).
ДПС у Закарпатській області