За період з 01.01.2025 по 30.06.2025 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 126 звернень громадян, з них: 126 заява (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
- загальнодержавні податки – 9 (або 7,14% від загальної кількості звернень);
- місцеві податки – 19 (або 15,08 % від загальної кількості звернень);
- інформування про ухилення від сплати податків – 36 (або 28,57 % від загальної кількості звернень);
- контрольно-перевірочна робота (в т.ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) – 35 (або 27,77% від загальної кількості звернень);
- інші питання податкової політики – 11 (або 8,74% від загальної кількості звернень);
- єдиний соціальний внесок – 16 (або 12,7% від загальної кількості звернень).
Показники розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 77 (або 61,12% від загальної кількості звернень);
- дано роз’яснення – 14 (або 11,11% від загальної кількості звернень);
- звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 4 (або 3,17% від загальної кількості звернень);
- звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 4 (або 3,17від загальної кількості звернень); Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 13 (або 10,32% від загальної кількості звернень); Звернення, що знаходяться на виконанні 14 (термін виконання не настав) – (або 11,11 % від загальної кількості звернень).