Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Міжгірська ДПІ: особливості подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування онлайн

, опубліковано 20 вересня 2022 о 14:41

Працівники Міжгірської ДПІ Головного управління ДПС у Закарпатській області на постійній основі інформують платників податків щодо переваг електронних сервісів ДПС, а саме як через Електронний кабінет ФОП подає заяву про застосування спрощеної системи оподаткування.

В ході зустрічі, проінформовано новостворених підприємців щодо можливості подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування через Електронний кабінет.

Працівники Міжгірської ДПІ надали детальний опис кроків як через Електронний кабінет ФОП надає заяву про застосування єдиного податку.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету забезпечується з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Для надсилання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування фізичною особою – підприємцем в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирається рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обирається Заява за формою F0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС за місцем основної реєстрації.

У запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

- разі переходу фізичної особи – підприємця на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників єдиного податку) додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попереднiй календарний рiк, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування (далі – Розрахунок). Для цього платник у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнює обов’язкові поля.

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Разом з тим податківці наголосили, що вкладка «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції № 2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.

За матеріалами Міжгірської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області