Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Воловецька ДПІ про РРО у воєнний час: що робити, якщо ПРРО не дає змоги закрити зміну

, опубліковано 28 вересня 2022 о 15:48

Під час робочих зустрічей у Воловецькій ДПІ, податківці інформують відвідувачів інспекції нюанси використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО та ПРРО). Зокрема, фахівці інформують, якщо касир завершує робочий день і раптом виявляє, що ПРРО не дає можливості закрити зміну. Тоді слід встановити вид несправності, що стався. Можливі два варіанти поломки.

Якщо вийшло з ладу програмне забезпечення, оновіть його версію. Після цього повторіть процедуру закриття зміни. Цього має вистачити.

Коли ж заковика у несправності пристрою, подайте Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО (J1316701). Цю форму знайдете у додатку 2 до Порядку № 317. У Повідомленні зробіть позначку про несправність.

Після відновлення роботи пристрою подайте Заяву про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F1316604). Її візьміть із додатка 1 до Порядку № 317. У Заяві має бути позначка про відновлення роботи.

Дане введення не стосуватиметься: самозайнятих (ФОП першої групи з обігом до 1 млн на рік і без найнятих співробітників) та тих, хто не проводить розрахункові операції (працюють лише з бізнесом), тобто, у кого діяльність не передбачає касових операцій.

За матеріалами Воловецької ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області