Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Берегівській ДПІ надали роз’яснення щодо формування запиту на отримання індивідуальної податкової консультації в Електронному кабінеті

опубліковано 02 жовтня 2025 о 09:57

Працівниками Берегівської ДПІ проведено чергову зустріч з платниками податків, під час якої надано роз’яснення щодо порядку заповнення реквізитів «код ДПІ», «тип», «тематика», «короткий зміст» при формуванні запиту на отримання індивідуальної податкової консультації (ІПК) у меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету.

Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи. Зокрема, передбачено подання звернень для отримання індивідуальної податкової консультації в електронній формі.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Доступ до приватної частини надається після проходження електронної ідентифікації за допомогою:

– кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

– інтегрованої системи електронної ідентифікації id.gov.ua (MobileID та BankID);

– Дія.Підпис;

– «хмарного» КЕП.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини кабінету дозволяє направити звернення на отримання ІПК. При формуванні звернення потрібно заповнити такі реквізити:

  1. Код ДПІ – обрати відповідний орган
  2. Тип – обирається значення «консультація».
  3. Тематика – зазначається відповідна тема звернення.
  4. Короткий зміст – «Про надання індивідуальної податкової консультації».
  5. Файл – завантажується скановане звернення у форматі pdf (до 5 МБ).

Проєкт звернення можна зберегти за допомогою кнопки «Зберегти». У вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» платник має можливість підписати та відправити звернення, використовуючи кнопки «Підписати» та «Відправити».

Протягом одного робочого дня після надсилання звернення до органу ДПС його автор отримує повідомлення про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Перевірити інформацію можна у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи», а відправлені звернення відображаються у вкладці «Вихідні документи».

Крім того, у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету функціонує режим «Допомога», де розміщено інструкції користувача по кожному розділу.

За матеріалами Берегівської ДПІ

ГУ ДПС у Закарпатській області